Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chantal Janzen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door fotofrank Bekijk bericht
    Volgens mij ben je een beetje uit je doen.

    Normaal gesproken wanneer je het over een voorval hebt, dan "verras" je ons met op eigen ervaringen gebaseerde "feiten" die er via via mee te maken (kunnen) hebben. Vooral jou conclusies welke je uit de research naar wat er allemaal aan vooraf heeft gespeeld zijn altijd aanwezig.
    Helaas mis ik die deze keer, dus ik zal je even helpen:
    • Het "Jongetje" = 16 jaar oud.
    • "Het aanschouwen van Chantals boobies" zit in de tekst van het nummer dat hij rapt!
    • Het zijn de presentator EN Chantal zelf, die aan hem vragen wat hij rapte over Chantal. Hij zegt het dus niet uit zichzelf tegen Chantal (na het rappen dan)
    • Persoonlijk denk ik, dat Chantal degene is die nog het meeste wel door de grond zou willen zakken.
    • Persoonlijk denk ik, dat de door hem zelf geschreven songtekst recht uit zijn eigen belevingen komt. Dus dit is voor hem zijn normale leven (wat hij ook zelf aangeeft naderhand achter de coulissen.)


    Ik ben trouwens best wel benieuwd geworden naar wat Mina er allemaal van vindt.
    Ik heb de uitzending gezien en ben in het verleden ook bij de voorbereiding betrokken geweest. Het is meer een onschuldige flirt in de vorm van een "ode aan..." oftewel zo'n tekst is "rappers eigen" / "core business"; vergelijk het maar eens met buitenlandse teksten!
    De reactie erop van Chantal is leuk - in mijn ogen begrijpt ze gewoon heel goed hoe ze daar mee om moet gaan: losjes en het verschil weten tussen 'al te serieus bedoelde tekst' en 'zoals het hier is, die jongen weet zijn plaats heus wel' - en door Johnny de Mol zijn opmerking erachteraan ("... voor foto's is pingping nodig...") wordt het alleen maar grappig wat ook de bedoeling is om een eventuele gevoelde "angel" bij de toeschouwers eruit te halen.
    Reageer

    Gifje
    https://i.imgbox.com/T4K3PO9H.gif
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Jeetje Mina. Gisteren was er een jongetje (JONGETJE) op tv die had gezegd dat hij graag de borsten van Chantal wil zien. Dat kan ik wel begrijpen. Maar dat je dat persoonlijk tegen haar zegt met een vol publiek. Dan zet je jezelf wel behoorlijk voor schut. Het is dat ze er grappig over doen. Maar doe het maar eens in het normale leven. Link: https://www.rtl.nl/video/d33367ff-cc...-f7da31dccd36/
    Volgens mij ben je een beetje uit je doen.

    Normaal gesproken wanneer je het over een voorval hebt, dan "verras" je ons met op eigen ervaringen gebaseerde "feiten" die er via via mee te maken (kunnen) hebben. Vooral jou conclusies welke je uit de research naar wat er allemaal aan vooraf heeft gespeeld zijn altijd aanwezig.
    Helaas mis ik die deze keer, dus ik zal je even helpen:
    • Het "Jongetje" = 16 jaar oud.
    • "Het aanschouwen van Chantals boobies" zit in de tekst van het nummer dat hij rapt!
    • Het zijn de presentator EN Chantal zelf, die aan hem vragen wat hij rapte over Chantal. Hij zegt het dus niet uit zichzelf tegen Chantal (na het rappen dan)
    • Persoonlijk denk ik, dat Chantal degene is die nog het meeste wel door de grond zou willen zakken.
    • Persoonlijk denk ik, dat de door hem zelf geschreven songtekst recht uit zijn eigen belevingen komt. Dus dit is voor hem zijn normale leven (wat hij ook zelf aangeeft naderhand achter de coulissen.)


    Ik ben trouwens best wel benieuwd geworden naar wat Mina er allemaal van vindt.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Dan zet je jezelf wel behoorlijk voor schut.[/URL]
    Ach, jij zet jezelf steeds weer voor schut met jouw domme berichten.
    Reageer

    Jeetje Mina. Gisteren was er een jongetje (JONGETJE) op tv die had gezegd dat hij graag de borsten van Chantal wil zien. Dat kan ik wel begrijpen. Maar dat je dat persoonlijk tegen haar zegt met een vol publiek. Dan zet je jezelf wel behoorlijk voor schut. Het is dat ze er grappig over doen. Maar doe het maar eens in het normale leven. Link: https://www.rtl.nl/video/d33367ff-cc...-f7da31dccd36/
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.879k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
14k views
Laatste bericht
434 reacties
1.384k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X