Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Helene Hendriks

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door TheBoss Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Maar het is wel vermakelijk om te zien dat sommige forumleden zich opwerpen als intieme bekende van een bepaalde vrouw, bijvoorbeeld Hélène. Alsof zij zelf voor de vermeende borstvergroting verantwoordelijk zijn, of in de wachtkamer zaten toen het plaatsvond.
    Inderdaad, ze weten 100 procent zeker dat er niets mee gedaan is. De veranderingen spreken voor zich. Haar borsten zijn 4 keer groter. Dat komt niet van een paar snacks of een andere bh. Maar blijkbaar kennen zij Helene persoonlijk
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door checkout Bekijk bericht
    Tjonge, Tjonge, Tjonge....wat een gedoe allemaal of haar borsten echt zijn? Het is en blijft een prachtige vrouw met heel veel verstand van voetbal, dus kom op, vanaf nu weer foto's plaatsen van Helene!
    Helemaal mee eens. Maar het is wel vermakelijk om te zien dat sommige forumleden zich opwerpen als intieme bekende van een bepaalde vrouw, bijvoorbeeld Hélène. Alsof zij zelf voor de vermeende borstvergroting verantwoordelijk zijn, of in de wachtkamer zaten toen het plaatsvond.
    Reageer

    Tjonge, Tjonge, Tjonge....wat een gedoe allemaal of haar borsten echt zijn? Het is en blijft een prachtige vrouw met heel veel verstand van voetbal, dus kom op, vanaf nu weer foto's plaatsen van Helene!
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door vindingrijk Bekijk bericht
    Ik weet ook niet waarom "Jeremyg" zo stellig is, dat Hélène implantaten in haar borsten zou hebben, maar ik kan, net zo als "boefie143" verzekeren, dat Hélène niets aan haar borsten heeft laten doen.
    Hahaha. Ook.aan jou de mededeling: Geloof lekker dat ze echt zijn als je daar blij van wordt. Ik ontneem je die illusie niet maar ik weet wel beter.
    Reageer

    Ik weet ook niet waarom "Jeremyg" zo stellig is, dat Hélène implantaten in haar borsten zou hebben, maar ik kan, net zo als "boefie143" verzekeren, dat Hélène niets aan haar borsten heeft laten doen. Ze houd van een biertje en snackt daarbij ook regelmatig en het sporten staat op een lager peil bij haar. En iedereen weet, als een vrouw wat voller wordt, dat de borsten daarin ook vooral meedoen.

    Oorspronkelijk gepost door boefie143 Bekijk bericht
    Geloof mij ze mijn echt!
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.878k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
229k views
Laatste bericht
16 reacties
12k views
Laatste bericht
431 reacties
1.382k views
Laatste bericht
255 reacties
542k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
67k views
Laatste bericht
Werken...
X