Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Helene Hendriks

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    Oorspronkelijk gepost door Booplover Bekijk bericht

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Mijn bron zijn mijn ogen. Dit is Helene als hockeymeisje: twee erwten op een plank. Maar het was toen ook al een mooie meid.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Hier zie je duidelijk de implantaten zitten, net als bij bijvoorbeeld Nicolette Kluiver, Nikki Plessen, Rachel Hazes en Floortje Dessing.
    Borsten bestaan uit een vetpercentage dat afneemt als je hard traint. Fatima Moreira de Melo was ook niet heel *********** tijdens de Olympische spelen. Net als Edith Bos, Lidewij Welten en Ellen Hoog. Zodra je minder intensief traint bouwt dat vetpercentage weer op.
    Reageer











    Reageer

    zou zonde zijn zeg. Van die ronde harde ballonnen is zo’n afknapper hè?
    ”Naturals”, groot of klein, heeft voor de meeste mannen absoluut de voorkeur.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Deckmaster Bekijk bericht

    Hoe kom je daarbij wat is jouw bron?
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Mijn bron zijn mijn ogen. Dit is Helene als hockeymeisje: twee erwten op een plank. Maar het was toen ook al een mooie meid.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Hier zie je duidelijk de implantaten zitten, net als bij bijvoorbeeld Nicolette Kluiver, Nikki Plessen, Rachel Hazes en Floortje Dessing.
    Reageer

    Oorspronkelijk gepost door Ritch89 Bekijk bericht

    Dat zie je toch met je eigen ogen? Zijn gewoon de vorm van twee ballonnen wat ze daar heeft hangen.
    als jij dat met je eigen ogen ziet dan heb je vast ook gezien dat ze de afgelopen jaren veel voller is geworden dan vroeger.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.879k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
14k views
Laatste bericht
434 reacties
1.384k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X