RE: Marjolein Keuning
Vind 't wel opvallend:
a Na het verschijnen van het materiaal best wel positieve berichten van haar kant uit
b Nu, enige tijd verder, is ze er weer minder blij mee.
Haar man, je weet wel: die fantoomfreak, was er getuige het stukje in de telegraaf niet blij mee.
Dan kom ik al heel snel uit bij het feit dat uitspraak (a) gedaan is tijdens afwezigheid van manlief en (b) tijdens aanwezigheid van manlief gedaan is.
Als vrouw heeft ze niets om zich voor te schamen, jammer dat haar man er anders over denkt. Schijnbaar schaamt ie zich daarvoor?
Jammerder is dat manlief IMO haar nu dingen (het niet blij zijn met...) laat zeggen.
Emmadepemma schreef: Net at5 gezien,eerlijk gezegd kwam ze niet echt sympathiek over.Ze vond het zwak van de presentator dat het filmpje werd vertoond.Daarnaast viel het haar erg tegen van de presentator.Ze wilde nooit in de playboy en nog steeds niet,nu werd ze gewoon naakt op tv vertoond.Niet dat ze niet trots is op de beelden.Ze ziet er naar eigen zeggen gelukkig goed uit.Maar ik vind haar wat stijfjes.
Vind 't wel opvallend:
a Na het verschijnen van het materiaal best wel positieve berichten van haar kant uit
b Nu, enige tijd verder, is ze er weer minder blij mee.
Haar man, je weet wel: die fantoomfreak, was er getuige het stukje in de telegraaf niet blij mee.
Dan kom ik al heel snel uit bij het feit dat uitspraak (a) gedaan is tijdens afwezigheid van manlief en (b) tijdens aanwezigheid van manlief gedaan is.
Als vrouw heeft ze niets om zich voor te schamen, jammer dat haar man er anders over denkt. Schijnbaar schaamt ie zich daarvoor?