Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Marjolein Keuning

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Marjolein Keuning

Emmadepemma schreef: Net at5 gezien,eerlijk gezegd kwam ze niet echt sympathiek over.Ze vond het zwak van de presentator dat het filmpje werd vertoond.Daarnaast viel het haar erg tegen van de presentator.Ze wilde nooit in de playboy en nog steeds niet,nu werd ze gewoon naakt op tv vertoond.Niet dat ze niet trots is op de beelden.Ze ziet er naar eigen zeggen gelukkig goed uit.Maar ik vind haar wat stijfjes.

Vind 't wel opvallend:

a Na het verschijnen van het materiaal best wel positieve berichten van haar kant uit
    b Nu, enige tijd verder, is ze er weer minder blij mee.

Haar man, je weet wel: die fantoomfreak, was er getuige het stukje in de telegraaf niet blij mee.

Dan kom ik al heel snel uit bij het feit dat uitspraak (a) gedaan is tijdens afwezigheid van manlief en (b) tijdens aanwezigheid van manlief gedaan is.

Als vrouw heeft ze niets om zich voor te schamen, jammer dat haar man er anders over denkt. Schijnbaar schaamt ie zich daarvoor? Jammerder is dat manlief IMO haar nu dingen (het niet blij zijn met...) laat zeggen.

Reageer

Net at5 gezien,eerlijk gezegd kwam ze niet echt sympathiek over.Ze vond het zwak van de presentator dat het filmpje werd vertoond.Daarnaast viel het haar erg tegen van de presentator.Ze wilde nooit in de playboy en nog steeds niet,nu werd ze gewoon naakt op tv vertoond.Niet dat ze niet trots is op de beelden.Ze ziet er naar eigen zeggen gelukkig goed uit.Maar ik vind haar wat stijfjes.
    Reageer

Marjolein vanavond op TV in Awick op AT5, voor wie dat kan ontvangen....
    Reageer

In het artikel in de telegraaf staat dat ze er wel om kan lachen om nu plots weer met die blootscenes geconfronteerd te worden.

Da's wel cool; beter dan die celebs die er meteen een advocaat op af sturen. Ze had inderdaad niks om zich voor te schamen. Denk dat het nu, een paar jaartjes later, nog steeds geen straf is om haar in Eva kostuum te zien. Wanneer ze er met Playboy uitkomt laat ik 'm niet in de winkel liggen.

Er staat trouwens ook een tip cvoor de cappers: Ook in Russen is ze wel topless verschenen.
    Reageer

Zo te merken kijkt ze zelf nog met veel plezier terug aan haar douch momenten!!!! :d :d
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
690 reacties
910k views
Laatste bericht
159 reacties
150k views
Laatste bericht
168 reacties
143k views