Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Katja Schuurman

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

.

.
    Reageer

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Yohill Bekijk bericht
    Poeh, hallo leeftijd! Kan me Katja nog heeeel goed herinneren bij de Boeskool in Oldenzaal toen ze daar optraden en ik veelvuldig contact met hen/haar had. De jaren zijn ook zichtbaar bij haar.. Maar ook bij iedereen van dat geboortejaar... (helaas)

Maar ze blijft er giga uitzien. (silliconen of niet @nohill.... nega mafklappert)
    In mijn ogen nog steeds een van de mooiste vrouwen van Nederland. En als borsten op een gegeven moment wat gaan hangen hoort dat er gewoon bij. Kan niet zeggen dat ik dat een lelijk gezicht vind is gewoon natuurlijk en daar ben ik liefhebber van. Liever dan nep borsten eerlijk gezegd. Jammer dat zij lang geleden haar borsten heeft laten vergroten. Maar ze blijft gewoon 1 van de mooiste vrouwen van Nederland.
    Reageer

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Yohill

Dat is al het 2e nega bericht over iemands overkomen. En dat als 'ex mod'??? Schaamt jij je niet voor je uitspraken?

Note: kijk eerst hoe die moobs van jou erbij hangen (vermits je die hebt..,,.overduidelijk) voordat je klaagt over die van een vrouw. Echt, elke keer die bagger van jou over vrouwenborsten geeft mij keer op keer plaatsvervangende schaamte!!.

Walgelijk! Qua reacties keer op keer, maar ook als mens die keer op keer iemand zulks een walgelijke opmerking ziet maken.... Gatver!

Ja, na het hebben van kids en het geven van borstvoeding gaan borsten hangen. Een natuurlijk iets... niet iets om je voor te schamen!!!! Al blijkt het gezien jouw opmerking dat vrouwen zich daar wél voor moeten schamen?. Hoe walgelijk moet je zijn met zulks een opvatting;...... Echt?! Zieke gast!
    Het zijn nog best mooie vrouwen.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
63 reacties
54k views
Laatste bericht
2k reacties
4.820k views
Laatste bericht
62 reacties