Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Katja Schuurman
Opvouwen
X
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door Yohill Bekijk berichtPoeh, hallo leeftijd! Kan me Katja nog heeeel goed herinneren bij de Boeskool in Oldenzaal toen ze daar optraden en ik veelvuldig contact met hen/haar had. De jaren zijn ook zichtbaar bij haar.. Maar ook bij iedereen van dat geboortejaar...(helaas)
Maar ze blijft er giga uitzien. (silliconen of niet @nohill.... nega mafklappert)
- Aantal bedankjes 2
Reageer -
-
Oorspronkelijk gepost door Yohill
Dat is al het 2e nega bericht over iemands overkomen. En dat als 'ex mod'??? Schaamt jij je niet voor je uitspraken?
Note: kijk eerst hoe die moobs van jou erbij hangen (vermits je die hebt..,,.overduidelijk) voordat je klaagt over die van een vrouw. Echt, elke keer die bagger van jou over vrouwenborsten geeft mij keer op keer plaatsvervangende schaamte!!.
Walgelijk! Qua reacties keer op keer, maar ook als mens die keer op keer iemand zulks een walgelijke opmerking ziet maken.... Gatver!
Ja, na het hebben van kids en het geven van borstvoeding gaan borsten hangen. Een natuurlijk iets... niet iets om je voor te schamen!!!! Al blijkt het gezien jouw opmerking dat vrouwen zich daar wél voor moeten schamen?. Hoe walgelijk moet je zijn met zulks een opvatting;...... Echt?! Zieke gast!
- Aantal bedankjes 1
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
63 reacties
54k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 14:24 | |||
2k reacties