Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Gigi Ravelli

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door dennise Bekijk bericht
    Als ik wil gaan uploaden kan ImageVenue de foto's niet zijn.

Zie ook vaak IMAGESHACK
    Imageshack zou ik niet nemen....dat is met die "kikker" en Mokkels had ( of heeft) daar altijd problemen mee gehad dat je plaatjes een rood kruisje geven of een kikker afb.

ImageVenue is een goede host....merk de laatste tijd wel dat bij het uploaden
    soms niet alle thumbs goed gaan....je moet het dan nog een keer doen en dan opeens de dubbelen weer verwijderen...is wat lastig dus.
    Of als je daar last hebt met die flash upload...dan moet je eens proberen om daar links bovenaan op "Basic Upload" te klikken

Je zou ook imgbox eens kunnen proberen KLIK ...deze zie je de laatste tijd ook veel op dit forum en werkt wel goed...al openen de plaatjes wel wat traag daar....maar is beter als ImageBam want die openen ZO TRAAG of vaak helemaal niet meer ( op mijn PC)
    Reageer

Helaas kan ik met ImageVenue mijn gemaakte snapshots met VLC niet plaatsen
    Als ik wil gaan uploaden kan ImageVenue de foto's niet zijn.
    Wil wel met tinypic gaan werken maar kan maar 1 foto per keer verwerken en ik weet niet meer welke url ik moet gebruiken om de foto te plaatsen.

Zie ook vaak IMAGESHACK voorbij komen en ook van die weet ik het gebruik niet helaas.
    Dus wie wil mij opweg helpen??? Nu weet ik eindelijk hoe het gaat om snapshots te maken en nu kan ik weer niet plaatsen grrrrrrr.........

Graag een PB berichtje.
    Aangepast door dennise; 31 mei 2013, 10:34.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door vindingrijk Bekijk bericht
    Daar zullen vast en zeker een paar mooie bikini shots van komen. Dat wordt kijken naar Campinglife. Al ben ik totaal geen camping-type, maar voor Gigi wil ik daar wel een uitzondering voor maken.
    "“Ze wilden graag weer iemand in bikini die over zo’n camping huppelt. Uiteindelijk zijn ze bij Gigi uitgekomen.”

Bron:

http://zappen.blog.nl/rtl-nederland/2013/05/09/gigi-ravelli-nieuw-gezicht-bij-campinglife
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door xxERWINxx Bekijk bericht
    Wel jammer dat Gigi niet naakt te zien is in verliefd op Ibiza en Marly wel
    ik hoop straks in Campinglife als ze dat gaat presenteren, ze hadden het er gisteren wel over in rtl boulevard dat ze campinglife ging doen.
    Daar zullen vast en zeker een paar mooie bikini shots van komen. Dat wordt kijken naar Campinglife. Al ben ik totaal geen camping-type, maar voor Gigi wil ik daar wel een uitzondering voor maken.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
0 reacties
9 views
Laatste bericht
35 reacties
35k views
Laatste bericht
6k reacties
14.195k views