De filter is absolute willekeur geen idee wat de parameters zijn maar een dame volledig normaal gekleed is toch niet pikant en nu is meer dan drie kwart als zodanig geclassificeerd. Zelfs het aloude heilige Instagram en het conservatieve TikTok hebben betere meer logische filters en laten meer toe. Zelfs series van foto's allemaal gelijkend worden er enkele als pikant gelabeld en enkele niet terwijl ze vrijwel identiek zijn. Willen jullie je nog serieus nemen dan ook gelieve daarna te filteren.
Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Uitleg waarom pikante foto's nu gefilterd worden
Opvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door omejeroen Bekijk bericht
Dat is een goede vraag en dat is ook zeker één van de opties geweest die op tafel hebben gelegen. Net zoals alle pikante foto's direct verwijderen (iets extremer) en inderdaad het uitschakelen van deze optie op gebruiker-niveau of sessie-niveau. Op dit moment hebben we er voor gekozen om gebruikers de functionaliteit niet zelf aan en uit te laten zetten, omdat we daarmee het financiële plaatje van het forum niet rond kregen. Ik kan me voorstellen dat behoorlijk wat geregistreerde gebruikers deze optie tot uitzetten dan zullen gebruiken, wat betekent dat wij voor die gebruiker dan nooit meer advertenties kunnen tonen. En ik snap dat gebruikers dat zelf niet zo erg zullen vinden, maar daarmee vergroten we de kans dat deze website het niet lang overleefd, zeker in deze Corona crisis. En dat moeten we niet willen natuurlijk. Overigens sluit ik zeker niet uit dat we deze keuze in de toekomst nog kunnen herzien.
Ander vraagje: Logisch dat adverteerders bijv. geen speelgoedreclame naast pikante foto's willen, maar is er dan helemaal geen markt voor iets pikantere reclame? Dat lijkt me gezien de doelgroep van deze site geen gek idee. Zou mogelijk beter aansluiten op de doelgroep, dus hogere click-rate, en dan hoeven de foto's ook niet gefilterd te worden.
Reageer -
Beste Forumgebruikers,
Bedankt voor jullie feedback. Het filter stond inderdaad vrij streng - daarbij mag best gezegd worden dat het inderdaad soms iets té hard van stapel liep qua afschermen van foto's. We hebben de functionaliteit van het filter inmiddels sterk verbeterd. Je zult nu zien dat de meeste foto's gewoon zichtbaar zijn, en dat de gewaagdere beelden afgeschermd worden. Dit zal ook met afbeeldingen gebeuren die vanaf nu gepost gaan worden. Veel post- en kijkplezier!
Reageer -
Hoop dat er iets mag veranderen want niet alle plaatjes zijn perse pikant. Dan zou je ook op instagram heel wat foto,s moeten filteren. Misschien dat het later nog anders mag worden. Ik blijf sowieso posten.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door omejeroen Bekijk bericht
Dat is een goede vraag en dat is ook zeker één van de opties geweest die op tafel hebben gelegen. Net zoals alle pikante foto's direct verwijderen (iets extremer) en inderdaad het uitschakelen van deze optie op gebruiker-niveau of sessie-niveau. Op dit moment hebben we er voor gekozen om gebruikers de functionaliteit niet zelf aan en uit te laten zetten, omdat we daarmee het financiële plaatje van het forum niet rond kregen. Ik kan me voorstellen dat behoorlijk wat geregistreerde gebruikers deze optie tot uitzetten dan zullen gebruiken, wat betekent dat wij voor die gebruiker dan nooit meer advertenties kunnen tonen. En ik snap dat gebruikers dat zelf niet zo erg zullen vinden, maar daarmee vergroten we de kans dat deze website het niet lang overleefd, zeker in deze Corona crisis. En dat moeten we niet willen natuurlijk. Overigens sluit ik zeker niet uit dat we deze keuze in de toekomst nog kunnen herzien.
ps. Dit is dus feedback en geen gezeur zoals 1 van de moderators het noemde.
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
13 reacties
4k
views
|
Laatste bericht 28 januari 2025, 18:14 | |||
0 reacties
328