Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Maan de Steenwinkel

Opvouwen
Biografie
Opvouwen

Zangeres Maan timmert flink aan de weg. De winnares van The Voice of Holland is ver gekomen sinds haar deelname aan de populaire talentenjacht.

Carrière

Zoals de meesten van ons wel weten begon de carrière van Maan met haar deelname aan The Voice of Holland. Samen met coach Marco Borsato won de toen 18-jarige Maan in 2016 het zesde seizoen van de talentenjacht. Dat dit hét opstapje was naar succes bleek een jaar later toen ze haar plekje in de Nederlandse muziekindustrie overtuigend veroverde. Zo stonden hits als Blijf bij Mij en Hij is van Mij wekenlang in de Nederlandse hitlijsten. Dat Maan carrière wilde maken binnen de muziekwereld was op zich vrij verrassend. Zo zijn haar beide ouders niet actief binnen de muziekindustrie. Wél is haar vader, Siebe de Steenwinkel, regisseur bij DWDD.

Liefdesleven

Maan had sinds 2018 een relatie met DJ Tony Junior. De twee hielden hun relatie eerst een tijdje geheim, maar kondigden hun relatie later aan via een Instagram post waarop de twee zoenend te zien waren onder een waterval. Eind 2019 gingen de twee uit elkaar.

538 blunder

Wanneer je een relatie hebt met een DJ zou je wel denken dat je in ieder geval een páár van zijn tracks kent. Deze vlieger ging echter niet op voor Maan. Toen ze te gast was in de uitzending van Radio 538 maakte ze een wel erg pijnlijke blunder. Wat er gebeurde? Radio DJ’s Coen & Sander draaide een aantal tracks. Het was aan Maan en een andere gast van de show de beurt om te raden van wie het nummer was. En je raad het al: Maan had geen idee van wie de nummers waren. Je begrijpt dat beide radio DJ’s in lachen uitbarstten toen Maan werkelijk waar geen flauw benul had van wie de nummers waren. Toen Coen & Sander vertelden dat ze van haar eigen vriend Tony Junior waren kon Maan (begrijpelijk) wel door de grond zakken.

Forum
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Legs&co Bekijk bericht

Nee ik vind dat van Maan mooier.
    Maar ze heeft er wel duidelijk van gejat.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dionelover Bekijk bericht
    Klinkt haar laatste `hit`niet erg veel op het nummer van Maaike Ouboter: `Dat ik je mis`?
    Nee ik vind dat van Maan mooier.
    Reageer

Klinkt haar laatste `hit`niet erg veel op het nummer van Maaike Ouboter: `Dat ik je mis`?
    Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Reageer

Heb ik een foto geplaatst die u hier liever niet had gezien? Laat het me even weten, dan zal ik hem zo spoedig mogelijk verwijderen (contact: [email protected])
    Reageer
Recent
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
955 reacties
2.378k views
Laatste bericht
door pombeer2

17 reacties
47k views
Laatste bericht
door pombeer2