Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Sonia Pereira

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Sonia is een aantal maanden eventjes niet op tv geweest (althans niet bij Astro tv0 maar sinds vorige week zit ze gelukkig weer op de presentatie stoel.....

Vorige week kon ik niet zo goed de omvang van haar borsten zien maar vandaag wel () en het lijkt wel alsof Sonia haar borsten kleiner zijn. veranderd natuurlijk niets aan haar persoonlijkheid maar vroeg me gewoon af of dat misschien de reden geweest is dat ze eentijdje even niet op tv te zien was.....

Iemand die het zeker weet?
    Reageer

Wowsers!!!!

Ik zet mijn tv eventjes op Astro tv en mijn ogen worden direct naar het midden van het scherm getrokken door het rode truitje dat Sonia aan heeft. Haar enorme grote dikke volle borsten zien er weer tiptop uit vandaag!!!

Caps of een filmpje iemand...?
    Reageer

Heb weer heeeeeeerlijk genoten van Sonia tijdens de uitzending van vandaag. Ze had haar haar mooi steil deze keer en haar enorme grote volle borsten zaten lekker strak in haar truitje!!!

Een genot om naar te kijken!!!
    Reageer

Wat had Sonia vandaag toch een vreselijk lekker rood truitje aan zeg!! Zag er tip top uit hoor!!!

Hoop dat iemand er caps of een filmpje van heeft.
    Reageer

Nieuwe indeling van de belgegevens bij Astro tv

Ik heb nu een aantal keren een nieuwe indeling gezien van de tel nummers die je kunt bellen in de uitzending. Als Sonia een uitzending heeft is dit een perfecte indeling op het scherm want haar grote volle borsten zijn zo beter zichtbaar!!

Zijn er mensen die van die uitzendingen caps gemaakt hebben en die hier willen plaatsen? Ik weet dat er heel veel caps gemaakt worden door bepaalde mensen hier en ik ben ze dan ook zeer dankbaar als die mensen de caps hier plaatsen.

Groetjes van Houtlijm
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
38 reacties
157k views
Laatste bericht
13 reacties
9k views
Laatste bericht
960 reacties