Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Lulu Wang

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door Evil1983 Bekijk bericht
    Dit zijn geen alternatieven. Lulu is gewoon een naam en wat jij nu op noemt zijn gewoon andere benamingen voor het mannelijke geslachtsdeel. Ik vind dat soort teksten hier niet echt thuis horen.
    Helemaal mee eens.
    Ik sluit me hier bij aan.
    Reageer

    #2
    Oorspronkelijk gepost door WhoAreYou Bekijk bericht
    Tja, de "journalisten" op de voorpagina van Mokkels mogen dan wel de coole taal hebben overgenomen van Geenstijl, met scheldwoorden als Rapnegert en zo, maar een daadwerkelijke naam, dat gaat ze te ver.

    Echt creatief zijn jullie ook al niet meer. Maar ik ben de beroerdste niet, ik kom graag met een paar alternatieven:
    -***** Wang
    -Piemel Wang
    -Plasser Wang

    Of mag dat ook niet?

    Toch grappig, dat ik als preutse AMERIKAAN jullie toch weer moet helpen met dit bekrompen gedrag. Nietwaar Maniac?
    Dit zijn geen alternatieven. Lulu is gewoon een naam en wat jij nu op noemt zijn gewoon andere benamingen voor het mannelijke geslachtsdeel. Ik vind dat soort teksten hier niet echt thuis horen.
    Reageer

    #3
    Problem solved, back to business
    Reageer

    #4
    goed bezig mokkels

    Tja, de "journalisten" op de voorpagina van Mokkels mogen dan wel de coole taal hebben overgenomen van Geenstijl, met scheldwoorden als Rapnegert en zo, maar een daadwerkelijke naam, dat gaat ze te ver.

    Echt creatief zijn jullie ook al niet meer. Maar ik ben de beroerdste niet, ik kom graag met een paar alternatieven:
    -***** Wang
    -Piemel Wang
    -Plasser Wang

    Of mag dat ook niet?

    Toch grappig, dat ik als preutse AMERIKAAN jullie toch weer moet helpen met dit bekrompen gedrag. Nietwaar Maniac?
    Aangepast door WhoAreYou; 7 september 2011, 02:55.
    Reageer

    #5
    Oorspronkelijk gepost door Benengek Bekijk bericht
    Een beetje knullig om 1u1u door ***u te vervangen. Zorg dan dat het woord met een spatie of crlf erachter wordt vervangen. Mod: werk aan de winkel...
    Ik vind het censureren van namen belachelijk. Het censureren van scheldwoorden vind ik wel goed. Maar een naam gedeeltelijk censureren omdat er een scheldwoord in staat vind ik wel erg overdreven.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
92 reacties
171k views
Laatste bericht
275 reacties
258k views
Laatste bericht
341 reacties
379k views
Laatste bericht
158 reacties
93k views
Laatste bericht
226 reacties
411k views
Laatste bericht
2k reacties
3.387k views
Laatste bericht
1k reacties
3.128k views
Laatste bericht
106 reacties
112k views
Laatste bericht
Werken...
X