Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Lulu Wang
Opvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door WhoAreYou Bekijk berichtTja, de "journalisten" op de voorpagina van Mokkels mogen dan wel de coole taal hebben overgenomen van Geenstijl, met scheldwoorden als Rapnegert en zo, maar een daadwerkelijke naam, dat gaat ze te ver.
Echt creatief zijn jullie ook al niet meer. Maar ik ben de beroerdste niet, ik kom graag met een paar alternatieven:
-***** Wang
-Piemel Wang
-Plasser Wang
Of mag dat ook niet?
Toch grappig, dat ik als preutse AMERIKAAN jullie toch weer moet helpen met dit bekrompen gedrag. Nietwaar Maniac?
Reageer -
Gast
-
goed bezig mokkels
Tja, de "journalisten" op de voorpagina van Mokkels mogen dan wel de coole taal hebben overgenomen van Geenstijl, met scheldwoorden als Rapnegert en zo, maar een daadwerkelijke naam, dat gaat ze te ver.
Echt creatief zijn jullie ook al niet meer. Maar ik ben de beroerdste niet, ik kom graag met een paar alternatieven:
-***** Wang
-Piemel Wang
-Plasser Wang
Of mag dat ook niet?
Toch grappig, dat ik als preutse AMERIKAAN jullie toch weer moet helpen met dit bekrompen gedrag. Nietwaar Maniac?Aangepast door WhoAreYou; 7 september 2011, 03:55.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Benengek Bekijk berichtEen beetje knullig om 1u1u door ***u te vervangen. Zorg dan dat het woord met een spatie of crlf erachter wordt vervangen. Mod: werk aan de winkel...
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
3k reacties
5.259k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 15:37 | |||
63 reacties
54k