Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Patricia van Liemt

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #2
    Ik hoorde haar stem wel eens bij Qmusic, maar wist nooit wat voor gezicht ik me er bij voor moest stellen. Ik moet zeggen dat ze er niet verkeerd uitziet....
    Reageer

    #3
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Free Image Hosting by imgbox.com
    Reageer

    #4
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Free Image Hosting by imgbox.com
    Reageer

    Patricia van Liemt
    Patricia d’r levensloop is niet bepaald standaard te noemen. Als jong meisje wilde ze bijvoorbeeld met carnaval het liefst verkleed als vuilnisman. Waarom? Het was een weddenschap en die Madonna-look had ze wel gezien. Haar schooltijd was turbulent. De grenzen van docenten opzoeken was leuker dan leren. Resultaat: ze werd vroegtijdig van de HAVO ‘gekickt’.

    Ze ging werken in de horeca wat ze beschouwde als een heel lange les maatschappijleer. Hierdoor kwam ze erachter dat ze heel graag filosofie wilde studeren. Daarvoor heb je echter wel een havo-diploma nodig. Op 23-jarige leeftijd ging ze terug de schoolbanken in, slaagde met vlag en wimpel en stroomde door naar de HBO-opleiding Theologie. Met een propedeuse op zak kon ze eindelijk haar lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan: filosofie studeren aan de UvA.

    Tijdens haar studie volgde Patricia de minor “Media & Cultuur”. Hier begon haar liefde voor de radio. Na ervaring op te hebben gedaan bij een ziekenomroep en een populair regionaal station werd de overstap naar landelijke radio gemaakt. In 2008 volgde een korte break: Patricia werd moeder en wilde werken aan haar eerste boek. Eind 2011 ging een droom in vervulling toen ze hoorde dat ze samen met Jeroen van Inkel de middagshow op Q-music mocht gaan maken.

    Je hoort Patricia nu elke werkdag bij Van Inkel in de Middag, van maadag tot en met donderdag van 16.00 tot 19.00 uur en op vrijdag van 15.00 tot 18.00 uur.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
254 reacties
540k views
Laatste bericht
3k reacties
8.566k views
Laatste bericht
72 reacties
56k views
Laatste bericht
79 reacties
159k views
Laatste bericht
3k reacties
5.206k views
Laatste bericht
11 reacties
25k views
Laatste bericht
65 reacties
44k views
Laatste bericht
107 reacties
112k views
Laatste bericht
Werken...
X