Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Hanny

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Onno Zel Bekijk bericht

Maarrrrrr.... bij mij staat 'ie er meteen en zie ik geen laden zelfs, .
    Ja dat is logisch
    Jij was al op die site en had het plaatje ook al gedownload.
    D.w.z je hoeft hem niet specifiek te downloaden , maar alles wat je op je beeldscherm ziet word dus gedownload naar je PC.
    Hij staat dus al in je TEMP geheugen...en bij iedereen die dit topic bezoekt dus nog niet....zojuist hoefde ik hem ook niet meer te laden omdat ik hem nu ook in de temp hebt staan.
    En het is dus ook niet zo netjes om te deeplinken, want dat kost andere mensen (van die site dus) extra veel dataverkeer...lees: geld. als dat plots door vele mensen hier op mokkels gedownload/gezien word.
    Vandaar dat men het er dan vaak afhaalt en het hier een lege post geeft.
    Aangepast door Kanus; 31 juli 2012, 16:35.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk bericht
    Tip: download zo'n foto van hun site en upload hem zelf naar b.v. ImageVenue.
    Dan kan je hem via THUMBS posten en zal hij sneller laden op dit forum
    Nu is ieder member verplicht als hij/zij dit topic opent om al die data naar zijn PC te downloaden...dat gebeurd nl. automatisch.
    Het duurde nogal voordat deze foto geladen was.
    En die site waarvan je hem nu hebt zal ook niet blij zijn met dat deeplinken wat je doet.
    Grote kans dat ze die foto eraf halen of een andere naam geven en dan is dit topic dus helemaal leeg en je moeite voor niks geweest....
    En bij lege topics...grote kans dat het in de prullenbak gaat.
    Dank voor je tip, jij bent beter op de hoogte dan ik.

Maarrrrrr.... bij mij staat 'ie er meteen en zie ik geen laden zelfs, terwijl ik dat bij sommige posts wel eens heb.
    Daarnaast bekijk ik altijd de [voorbeeld] en als het te lang duurt, neem ik een andere. Vervolgens check ik het ook nog via [nieuwe berichten].
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Onno Zel
    plaatje: jij laat me leven
    Tip: download zo'n foto van hun site en upload hem zelf naar b.v. ImageVenue.
    Dan kan je hem via THUMBS posten en zal hij sneller laden op dit forum
    Nu is ieder member verplicht als hij/zij dit topic opent om al die data naar zijn PC te downloaden...dat gebeurd nl. automatisch.
    Het duurde nogal voordat deze foto geladen was.
    En die site waarvan je hem nu hebt zal ook niet blij zijn met dat deeplinken wat je doet.
    Grote kans dat ze die foto eraf halen of een andere naam geven en dan is dit topic dus helemaal leeg en je moeite voor niks geweest....
    En bij lege topics...grote kans dat het in de prullenbak gaat.
    Aangepast door Kanus; 31 juli 2012, 15:07.
    Reageer

Altijd leuk uit de oude doos !

Oorspronkelijk gepost door uitermarkricardo05
    Reageer

Hanny
    Hanny, artiestennaam van Hennie Lonis (Alkmaar, 8 mei 1956) is een Nederlands zangeres. Ze werd ook wel aangeduid als Hanny Bakkum.

Nadat Corry Konings de Rekels had verlaten, werd Hennie Lonis in 1972 uitgekozen om haar plaats in te nemen. Ze was toen zestien jaar. Met Mario zouden Hanny en de Rekels meteen hun grootste succes scoren (nummer drie in de Top 40 en nummer vier in de Daverende Dertig).

Na in 1977 gestopt te zijn, stond ze een jaar later één week genoteerd (nr. 34) in de Nationale Hitparade met Ciao ciao amore. In 1988 kwam ze terug bij de Rekels, maar in 1989 zouden ze alweer uit elkaar gaan.

In 1990 ging Hanny weer samenwerken met haar ontdekker Pierre Kartner. Ze bracht diverse succesvolle solo-singles uit. In 1994 besloot Hanny met producer Emile Hartkamp in zee te gaan.

In 2005 verscheen de single Ga met me mee en in 2006 de single Nu weet ik wat liefde is bij platenmaatschappij Berk Music.

Als soloartieste heeft ze in totaal 14 noteringen gehad, waarvan er drie in de top tien belandden.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
38 reacties
157k views
Laatste bericht
13 reacties
9k views
Laatste bericht
960 reacties
1.777k views
Laatste bericht