Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van José Hoebee
Opvouwen
X
-
-
-
Oorspronkelijk gepost door Malleep Bekijk berichtHoi, Kanus
nohill68, schreef eerder dat ik nog even de hxb afmetingen moet corrigeren,
dat wil ik wel doen maar het mij niet duidelijk in welke afmetingen het dan
Bij mij hier op de pc klopt de foto wel, Ik heb er print screen van gemaakt
Op dit forum is jou eerste post precies hetzelfde als jou printscreen...dus daar ligt het ook niet aan.
Het is jou manier van editten dat je die originele foto samen met de zwarte achtergrond over de breedte wat heb uitgetrokken.
Nohill68 heeft hem weer wat ingedrukt, maar wat te veel zo te zien.
Op jou vraag welke afm. hij dan wel moet zijn, is in dit geval NOOIT meer te achterhalen dan alleen bij benadering. Of je moet weer de originele erbij halen.
Prikkelend Plaatje
Klik om te bekijken
Btw. op youtube zijn allerlei leuke FAQ te vinden.
Hier 1 voorbeeldje wat je met haar (haren) nog kan doen. ...zijn meer manieren hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=hLLPL...eature=relatedAangepast door Kanus; 5 oktober 2014, 01:21.
- Aantal bedankjes 6
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Kanus Bekijk berichtNohill68 poste een qoute van jou ( afbeelding)
daaraan kan je zien om welke post het gaat...dus idg die laatste foto.
Ik weet ook niet of die foto van jezelf is...zoals ik hieronder al aangaf is die door ene Hans gemaakt.
De resolutie 1024x768 px is dus waarschijnlijk een oude bureaublad en het lijkt dus alsof Jose zelf in de breedte is uitgetrokken is fotosoep.
Dit heeft de maker in fotosoep dus een beetje fout gedaan.
door niet alleen de achtergrond op 1024 px te zetten, maar daardoor ook meteen de foto zelf te verbreden die al als 1 layer samen was met de achtergrond.
Jij kan die foto gewoon laten staan hoor, is verder niks mis mee.
nohill68, schreef eerder dat ik nog even de hxb afmetingen moet corrigeren,
dat wil ik wel doen maar het mij niet duidelijk in welke afmetingen het dan moet?
Klopt de foto is van mijzelf, ene Hans ben ik.
Bij mij hier op de pc klopt de foto wel, Ik heb er print screen van gemaakt hoe het er hier uitziet, misschien geeft dit wat meer duidelijkheid.
Mijn schermresolutie staat op 1024 x 768.
http://i57.tinypic.com/bcv4g.jpg
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Malleep Bekijk berichtkun je iets duidelijker zijn met welke h x b ik foto zou moet aanpassen?
daaraan kan je zien om welke post het gaat...dus idg die laatste foto.
Ik weet ook niet of die foto van jezelf is...zoals ik hieronder al aangaf is die door ene Hans gemaakt.
De resolutie 1024x768 px is dus waarschijnlijk een oude bureaublad en het lijkt dus alsof Jose zelf in de breedte is uitgetrokken is fotosoep.
Dit heeft de maker in fotosoep dus een beetje fout gedaan.
door niet alleen de achtergrond op 1024 px te zetten, maar daardoor ook meteen de foto zelf te verbreden die al als 1 layer samen was met de achtergrond.
Jij kan die foto gewoon laten staan hoor, is verder niks mis mee.
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
38 reacties
157k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 21:36 | |||
13 reacties
9k