Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Anic van Damme

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Leuk dat er al een topic is !, zag haar gisteren voor het eerst. Fruitige verschijning, die je beslist geen 30 zou geven, overigens.

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    #2
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

    Anic van Damme
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken


    Anic van Damme wordt de nieuwe presentator van NOS op 3. Ze gaat de tv-uitzendingen op Nederland 3 afwisselend met René van Brakel en Mustafa Marghadi presenteren. De 30-jarige Van Damme presenteerde eerder programma's voor de NTR als Scienceflash, Schooltv Actueel en Rondje Nederland.

    Ook presenteerde ze voor Dance4Life, een internationale organisatie die zich inzet voor een wereld zonder aids.


    Heel blij

    Anic van Damme neemt de plaats in van Dionne Stax die nu een van de presentatoren van het NOS Journaal is.

    Anic kijkt uit naar haar nieuwe baan bij NOS op 3: "Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om deze volgende stap in mijn carrière te maken. NOS op 3 is crossmediaal heel sterk en ik denk dat ik daar, met mijn ervaring, bij het maken van items ook een mooie aanvulling op kan geven."


    Belangrijke versterking

    Marcel Gelauff, hoofdredacteur van NOS Nieuws, is blij met de nieuwe aanwinst: "Anic is door haar ervaring als journalist en als presentator een belangrijke versterking voor NOS op 3. Zij past perfect in wat NOS op 3 wil zijn en wil uitstralen. Ik zie erg uit naar haar eerste uitzending."

    Aan het eind van het jaar zal zij voor het eerst op televisie te zien zijn.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
44 reacties
28k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
25 reacties
16k views
Laatste bericht
434 reacties
1.386k views
Laatste bericht
255 reacties
544k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X