Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Mascha de Rooij

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door safey Bekijk bericht
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken



    ...




    ------

    Het kan zomaar zijn dat u mij nog niet kent. Of u moet in het Zuiden van het land wonen, dan heeft u mij bij de regionale omroep wellicht wel eens opmerkelijke beroepen zien uitvoeren.

    Zo stond ik tussen de carnavalswagen-bouwers en was ik bij het Bloemencorso in Zundert. Dat is namelijk waar ik graag ben, tussen de mensen en op zoek naar mooie verhalen.

    En nu is daar Omroep MAX en mag ik in Hallo Nederland samen met Jeroen Latijnhouwers iedere vrijdagmiddag de week afsluiten. Nieuws dat dichtbij de mensen staat, dat spreekt mij erg aan. En het leuke is dat ik iedere week ook zelf een reportage ga maken en dus lekker met mijn cowboylaarzen aan, het land in ga.

    MAX vroeg mij een omschrijving van mijzelf te geven. Dat is simpel; ik doe alleen maar wat ik leuk vind. Taarten bakken, TV-programma’s bedenken en maken, knutselen, rommelmarkten afstruinen, presenteren, interviewen, op de bank tv kijken, verre reizen maken, congressen organiseren en eigenlijk nog veel meer.

    Ik hoop dat we elkaar snel wat beter leren kennen. We zien elkaar vrijdag weer!

    -----

    (Tekst is van de Omroepmax site.)
    Nog graag even haar geboortedatum erbij, Safey?
    Reageer

    Mascha de Rooij
    ... ------ Het kan zomaar zijn dat u mij nog niet kent. Of u moet in het Zuiden van het land wonen, dan heeft u mij bij de regionale omroep wellicht wel eens opmerkelijke beroepen zien uitvoeren. Zo stond ik tussen de carnavalswagen-bouwers en was ik bij het Bloemencorso in Zundert. Dat is namelijk waar ik graag ben, tussen de mensen en op zoek naar mooie verhalen. En nu is daar Omroep MAX en mag ik in Hallo Nederland samen met Jeroen Latijnhouwers iedere vrijdagmiddag de week afsluiten. Nieuws dat dichtbij de mensen staat, dat spreekt mij erg aan. En het leuke is dat ik iedere week ook zelf een reportage ga maken en dus lekker met mijn cowboylaarzen aan, het land in ga. MAX vroeg mij een omschrijving van mijzelf te geven. Dat is simpel; ik doe alleen maar wat ik leuk vind. Taarten bakken, TV-programma’s bedenken en maken, knutselen, rommelmarkten afstruinen, presenteren, interviewen, op de bank tv kijken, verre reizen maken, congressen organiseren en eigenlijk nog veel meer. Ik hoop dat we elkaar snel wat beter leren kennen. We zien elkaar vrijdag weer! ----- (Tekst is van de Omroepmax site.)
    Aangepast door safey; 21 november 2014, 23:54.
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
44 reacties
28k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
21 reacties
16k views
Laatste bericht
434 reacties
1.385k views
Laatste bericht
255 reacties
544k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X