Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Nederlands Dames Handbal Team

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #6
    Oorspronkelijk gepost door bruijntje Bekijk bericht
    dat Ome voor zn naam doet mij aan hele andere dingen denken waar hij op kikt!
    Ome Pieter is niet voor niets lid van een forum waar foto's van dames op geplaatst worden. Maar hij is niet overmatig geïnteresseerd in stiekeme filmpjes, zoals andere leden dat duidelijk wél zijn.
    Reageer

    #7
    Oorspronkelijk gepost door Bazookababy Bekijk bericht
    De afwezigheid van moderators valt hier wel een beetje op/tegen?
    Volgens mij is de lijn van Mokkels.nl altijd best duidelijk geweest wanneer het gaat om het plaatsen of vragen om materiaal dat op een strafbare manier is gekregen. Dat is al zo vanaf het incident met Manon Thomas. Dat hier een stel droeftoeters maar blijft zoeken naar materiaal waarvan publicatie tot resultaat heeft dat mensen worden gekwetst is best jammer. En als je daar niks om geeft, zoals zo'n sensatiezoekertje hieronder (eerder commentaar) heb je echt het moreel besef van een stoeptegel.
    Beetje kort door de bocht vader, het interesseert mij weinig als mensen mij in m'n blote kontje zien, daar reageerde ik op. U gedraagt zich net alsof wij de dames hebben gefilmd, ik kijk alleen graag naar vrouwen en als dat naakte vrouwen betreft houdt ik mij aanbevolen. Dat u andere direct als droeftoeters bestempelt zegt meer over u dan ons, jammer.
    Reageer

    #8
    Oorspronkelijk gepost door Ome Pieter Bekijk bericht
    Ome Pieter constateert dat er heel wat ranzige rukkertjes op dit forum zitten. Stelletje smeerpijpjes.
    dat Ome voor zn naam doet mij aan hele andere dingen denken waar hij op kikt!
    Reageer

    #9
    Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Ik hou de discussie wel in de gaten, hoor, Bazookababy. Inderdaad plaatsen en delen van verboden materiaal is niet toegestaan. Het erover discussiéren vind ik dan weer wel kunnen, maar nogmaals ik hou het wel in de gaten.
    Gelukkig. Het forum mag niet gebruikt worden om illegaal verkregen materiaal met elkaar te delen, zeker niet waar het gaat om dit soort beelden. Wat mij betreft is ook het vragen om zulk materiaal niet wenselijk, maar de beoordeling daarvan is aan de moderator.
    Reageer

    #10
    Oorspronkelijk gepost door Bazookababy Bekijk bericht
    De afwezigheid van moderators valt hier wel een beetje op/tegen?
    Volgens mij is de lijn van Mokkels.nl altijd best duidelijk geweest wanneer het gaat om het plaatsen of vragen om materiaal dat op een strafbare manier is gekregen. Dat is al zo vanaf het incident met Manon Thomas. Dat hier een stel droeftoeters maar blijft zoeken naar materiaal waarvan publicatie tot resultaat heeft dat mensen worden gekwetst is best jammer. En als je daar niks om geeft, zoals zo'n sensatiezoekertje hieronder (eerder commentaar) heb je echt het moreel besef van een stoeptegel.
    Ik hou de discussie wel in de gaten, hoor, Bazookababy. Inderdaad plaatsen en delen van verboden materiaal is niet toegestaan. Het erover discussiéren vind ik dan weer wel kunnen, maar nogmaals ik hou het wel in de gaten.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
44 reacties
28k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
21 reacties
15k views
Laatste bericht
434 reacties
1.385k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X