Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Maxine

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Maxine

    Prphe schreef: Help! Ik heb nu eMule geinstaleerd maar nu wil ik dat filmpje downloaden..wil die niet beginnen
    Ik heb ook al andere bestandjes geprobeerd te downloaden maar dat doet ie ook niet..
    Als ik een verbinding maak geeft ie wel aan dat de eD2K server verbinding heeft ('connected') en bij kad server staat steeds dat ie nog bezig is ('connecting')
    Wie o wie kan mij helpen?
    Ik wil dat filmpje zo graag hebben..ze was echt prachtig
    Moet je even naar je server lijst gaan en razorback 2 aan klikken tot dat er staat dat hij verbinding heeft met razorback 2. En dan kan het even duren voordat hij begint te lopen je staat zo gezegd in een wachtrij, dus even geduld en dan kun je deze wonderschone vrouw bewonderen.

    Topper
    Reageer

    #2
    RE: Maxine

    Help! Ik heb nu eMule geinstaleerd maar nu wil ik dat filmpje downloaden..wil die niet beginnen
    Ik heb ook al andere bestandjes geprobeerd te downloaden maar dat doet ie ook niet..
    Als ik een verbinding maak geeft ie wel aan dat de eD2K server verbinding heeft ('connected') en bij kad server staat steeds dat ie nog bezig is ('connecting')
    Wie o wie kan mij helpen?
    Ik wil dat filmpje zo graag hebben..ze was echt prachtig
    Reageer

    #3
    RE: Maxine

    Doef schreef: Wow Mho65, wat een superfilmpje.
    Wat heeft Maxine toch een fantastische voorgevel.
    Jammer dat ze niet vaker te bewonderen is.
    Ze heeft wel een goede invloed, want zelfs Marlayne kleedt zich een stuk sexier met haar op het podium
    En laten we niet vergeten dat deze vrouw de rondingen ook op de juiste plekken heeft zitten!!
    Reageer

    #4
    RE: Maxine

    Wow Mho65, wat een superfilmpje.
    Wat heeft Maxine toch een fantastische voorgevel.
    Jammer dat ze niet vaker te bewonderen is.
    Ze heeft wel een goede invloed, want zelfs Marlayne kleedt zich een stuk sexier met haar op het podium
    Reageer

    #5
    RE: Maxine

    Emule is een P2P download programma. Zegmaar zoiets als kazaa maar dan op een redelijk goede manier gemaakt Als je het wilt downloaden kun je dat hier doen: Emule downloaden

    De rest wijst zich ongeveer vanzelf. Als je daarna op de link klikt komt hij vanzelf bij je downloads te staan in emule en komt ie vanzelf wel binnen. Veel succes
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.879k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
14k views
Laatste bericht
434 reacties
1.384k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X