Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Isa Hoes

Opvouwen

Biografie

Opvouwen

Isa Hoes is bij het grote publiek bekend geworden door haar rol van Myriam van der Pol in de soap Goede tijden, slechte tijden.

Algemene gegevens van Isa Hoes

Leeftijd: 13-6-1967

Geboren: Leiden

Relatie: Nee

Beroep: Toneel-, film-, televisie- en stemactrice en (scenario)schrijfster.

Instagram: Isa gebruikt Instagram onder de naam Isahoes

Haar turbulente leven samengevat in een bestseller boek

Isa Hoes (51) en Antonie Kamerling zijn in 1997 getrouwd. Samen heeft het stel twee kinderen, zoon Merlijn en dochter Vlinder. In 2010 maakte Antonie een einde aan zijn leven, zijn zoon was toen 11 jaar en zijn dochter 5 jaar. Isa besluit een boek te schrijven over zijn leven en depressie. In 2013 komt het boek “Toen ik je zag” overal in opspraak. Het boek stond 86 weken in de Bestseller Top-60 en er wordt zelfs een verfilming van gemaakt.

Haar doorbraak in GTST

Isa Hoes speelde van 1990 tot 1994 de rol van Myriam van der Pol in de bekendste soap van Nederland. Isa Hoes heeft tijdens haar tijd in GTST veel lieve berichten van fans gehad, maar ze was niet altijd blij met de roem. Ze werd mensenschuw, in de periode dat Hoes bij GTST wekelijks op televisie te zien was woonde ze in Brabant. Daar was het heel normaal om bij elkaar naar binnen te lopen. Dat vond ik heel eng”, aldus Hoes. Isa vond het zelfs zo eng, dat ze zich ging verstoppen. “Ik zat regelmatig om 15.00 uur, als er kinderen uit school kwamen, boven op zolder. En om 15.30 uur dacht ik dan: nou, nu durf ik wel weer naar beneden.”

Forum

X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

.

.
    Reageer

.

.
    Reageer