Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Chaira Borderslee

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ze doen alles voor de Poen, zoals ik al zei:

    http://www.mediacourant.nl/2017/06/c...-adam-zkt-eva/
    Waar staat dat Chaira het (alleen) voor het geld doet? Want daar doel je op door in deze topic naar dat artikel te linken. Chaira wordt niet eens genoemd. Stop alsjeblieft met je onzinnige berichten vol aannames.
    Reageer

    #2
    Ze doen alles voor de Poen, zoals ik al zei:

    http://www.mediacourant.nl/2017/06/c...-adam-zkt-eva/
    Reageer

    #3
    //
    Aangepast door omejeroen; 5 april 2022, 18:38.
    Reageer

    #4
    Oorspronkelijk gepost door hot24 Bekijk bericht
    Ik vind het wel grappig dat je echt kan zien dat zij totaal niet populair is en waarschijnlijk meedoet voor meer publiciteit. Want als je naar deze tijdlijn kijkt, dan stampt haar vorige berichten (voor adam zoekt eva) uit 2007. Dus dat ze meedoet voor publiciteit is dan wel logisch.
    Ja natuurlijk meneer de president!

    De populariteit van alle BN-ers wordt gemeten aan het aantal èn de meest recente posts welke gedaan zijn/waren op mokkels.nl.
    Zodra er al 10 jaar geen nieuwe posts meer gedaan zijn, DAN weet een BN-er dat het tijd is om de landelijke publiciteit weer (meer) op te gaan zoeken.


    Is er trouwens niet een topic waar je je eigen conclusies (conclusies volgens eigen logica) kwijt kunt?
    "Ik merk op dat......, dus dan is het een logisch feit dat......"
    Reageer

    #5
    Ik vind het wel grappig dat je echt kan zien dat zij totaal niet populair is en waarschijnlijk meedoet voor meer publiciteit. Want als je naar deze tijdlijn kijkt, dan stampt haar vorige berichten (voor adam zoekt eva) uit 2007. Dus dat ze meedoet voor publiciteit is dan wel logisch.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
15k views
Laatste bericht
434 reacties
1.385k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X