Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Marina de Graaf

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Onno Zel Bekijk bericht
    Een geweldig waardevol stukje geschiedenis, waaraan we kunnen zien hoe ook de (mokkel)wereld veranderd is, een grote toegevoegde waarde voor dit forum. Want destijds was Marina - klein, blond en rond - de natte droom van vele schooljongens en had zij, let wel !; grote borsten...... Voeding, mode etc zijn dus flink anders dan toen, maar ook van 'silicon valley' had nog nooit iemand gehoord......
    Klopt! In tijden dat een ontbloot schouderblad al aanstootgevend was en een beetje decolleté op tv al tot Kamervragen leidde, was de verschijning van Marina op het grote filmdoek een verademing.

Toen ze in de de film Het Debuut in 1977 haar truitje uitdeed, rolden haar borsten bijna letterlijk de bioscoop in. Gelukkig hadden we toen ook Willeke van Ammelrooy. Die had wel echt grote borsten (nu nog steeds), die ze veelvuldig liet zien.
    Aangepast door Booplover; 2 juni 2014, 19:55.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door nohill68 Bekijk bericht
    Zie ik nou goed dat zelfs Kitty Courbois, een van de grande dames van het Nederlandse toneel, een naaktscene heeft?
    Zou goed kunnen. Courbois speelde inderdaad mee in Het Debuut (1977).
    Reageer

Zie ik nou goed dat zelfs Kitty Courbois, een van de grande dames van het Nederlandse toneel, een naaktscene heeft?
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door huusje Bekijk bericht
    Reclame van Imagebam. Gewoon wegklikken of AdBlock installeren. Ik heb nergens last van.
    Oké dank je, zal ik doen ! Nog niet eerder meegemaakt, namelijk
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door Onno Zel Bekijk bericht
    Ik krijg de webcamsite Jasmin.com in beeld als ik jouw foto's aanklik....
    Reclame van Imagebam. Gewoon wegklikken of AdBlock installeren. Ik heb nergens last van.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
39 reacties
157k views
Laatste bericht
13 reacties
9k views
Laatste bericht
960 reacties
1.777k views