Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Ellen van der Koogh

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Ellen van der Koogh

    Tjaka schreef:

    Harde *****, jij bent echt stoint
    Zoals gezegt alcohol drink ik niet en jointjes rook ik ook niet
    Maar dan moet je die film maar weer eens in je DVD player pleuren en dan zoek je de scene waarop Ellen op bed ligt te dromen (natte droom).
    Je ziet dan dat ze in een parenclub is waar iedereen *** heeft met elkaar...Ellen met een andere vrouw.
    Opeens zie je dan (droom)flitsen van harde ***** (wel andere mensen dus geen Ellen ...maar op details zal ik maar niet opin gaan hiero.

    Overigens is deze discussie van 2005.
    In febr. 2004 is deze film al op (toendertijd) Canal plus geweest en daarvoor 2003/2004 heeft hier al op dit forum filmmateriaal gestaan (.avi en ook .mov)
    Maar deze thread is nu OP SLOT

    **Aangepast door: kanus / 2006-07-06 17:22:06**
    Reageer

    #2
    RE: Ellen van der Koogh

    **Aangepast door: sandera / 2006-07-06 16:11:20**
    Aangepast door admin; 3 augustus 2008, 18:25. Reden: De afbeeldingen zijn door het systeem verwijderd omdat deze niet meer aanwezig zijn op de host.
    Reageer

    #3
    RE: Ellen van der Koogh

    Kanus schreef:
    Nee ...ik drink al 10 jaar geen alcohol meer...maar hoezo, heb ik een rekenfoutje gemaakt dan???

    O ja...er zijn wel caps die op dit forum niet mogen uit die film maar dat komt omdat het harde ***** is.
    Harde *****, jij bent echt stoint
    De cap's die ik toen der tijd geplaatst had waren van de DVD af : Swingers en als je goed op de discusie had geled was meneer zelf er niet zo blij mee, en dat waren inderdaad blootte cap's van Nienke en Ellen zelf,zelfs het vrij fragmentje heb ik erbij gezet( hellaas zonder geluid) ..........

    Maar meneer Brenninkmeijer wist mij email adres te achterhalen dus zijn we daarmee verder gaan discuseren.

    En 1 van de moderators heeft toen men cap's verwijdert maar wel vermeld dat de cap's niet op hun servers waren geplaatst.............

    Maar om lang hierover te quoten heb ik het alleen maar vermeld,en voor derest geniet ik er alleen maar van de plaatsen ( cap's ) dus ga zo door met het plaatsen

    Tjaka
    Reageer

    #4
    RE: Ellen van der Koogh

    Squizur schreef: Ben je nu alweer aangeschoten kanus? Je weet toch dat je niet teveel moet drinken met dit warme weer
    Nee ...ik drink al 10 jaar geen alcohol meer...maar hoezo, heb ik een rekenfoutje gemaakt dan???

    O ja...er zijn wel caps die op dit forum niet mogen uit die film maar dat komt omdat het harde ***** is.
    Reageer

    #5
    RE: Ellen van der Koogh

    Sandera schreef:
    Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken

    Nog wel een grappige gevonden
    leuke foto!

    Hoera. Er is weer leven in deze thread. Waar een film al wel niet goed voor is. Behalve dan dat er haast niks gepost mag worden. Maar dat mag de pret niet bederven. Het is en blijft een mooie vrouw.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
42 reacties
27k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
20 reacties
15k views
Laatste bericht
434 reacties
1.385k views
Laatste bericht
255 reacties
543k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X