Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Claudia van Lubek (webcamgirls)

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

    #1
    RE: Claudia van Lubek (webcamgirls)

    Claudia heeft een myspace pagina. www.myspace.com/crownlifestyle
    Reageer

    #2
    RE: Claudia van Lubek (webcamgirls)

    heeft er iemand links waar mooie filmpjes van deze geile Claudia op staan?
    Reageer

    #3
    RE: Claudia van Lubek (webcamgirls)

    Ik geloof best dat als je inlogt dat je dan meer te zien krijgt dan je tijdens die slaapverwekkende promo ziet,sorry maar dan nog niet...het spijt me ik weet mn geld wel beter te besteden dan je op deze manier geld uit je zak te laten kloppen ... Maar voor diegenen die de website echt het einde vinden zou ik willen zeggen: Vooral blijven inloggen dan kan claudia binnenkort met haar man haar derde vakantiehuisje eindelijk afbetalen

    **Aangepast door: collector 1 / 2006-02-22 20:09:43**

    **Aangepast door: collector 1 / 2006-02-22 20:11:07**

    **Aangepast door: collector 1 / 2006-02-22 20:11:49**
    Reageer

    #4
    RE: Claudia van Lubek (webcamgirls)

    Collector 1 schreef:
    van de pure slaapverwekkendheid van dit alles..gaap gaap gaap
    Nogmaals, ken het ook niet maar ik denk dat je wel wakker blijft
    Je kunt dan met een dame van keuze appart gaan en jij ziet dan b.v. op je scherm dat ze op bed ligt.
    Nu kun je persoonlijk communiceren met haar via de PC en b.v. opdracht geven dat ze haar sting uitdoet e.d.
    Op TV lijkt dat allemaal heel onschuldig, maar pr0n kunnen ze natuurlijk niet in die reclame's laten zien.
    Reageer

    #5
    RE: Claudia van Lubek (webcamgirls)

    Kanus schreef:
    Nou ik kan je melden dat die Claudia en haar man na een aantal jaartjes in deze business de schaapjes al op het droge hebben
    Hier gaan miljoenen €€€ in om...dus er zijn zeker kerels die daar op inloggen.
    Ik heb dat ook nog nooit gedaan, maar ben wel nieuwschierig hoe dat dan zou zijn
    Maar ja met een overdaad aan bloot op TV en Inet dat gratis is ga ik daar ook geen €€€ voor neertellen.

    **Aangepast door: kanus / 2006-02-22 19:23:13**
    Echt ongelofelijk dat zoveel mannen HIERVOOR willen betalen, telkens als je die reclame voor de website weer langs ziet komen sta je weer versteld van de pure slaapverwekkendheid van dit alles..gaap gaap gaap Inloggen op die site??? Komop zeg dan kun je beter even achterin de otto of de wehkamp kijken .... Is goedkoper en je krijgt net zoveel te zien....hahaha

    **Aangepast door: collector 1 / 2006-02-22 19:39:13**

    **Aangepast door: collector 1 / 2006-02-22 19:40:51**
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
952 reacties
4.880k views
Laatste bericht
44 reacties
28k views
Laatste bericht
257 reacties
230k views
Laatste bericht
25 reacties
16k views
Laatste bericht
434 reacties
1.386k views
Laatste bericht
255 reacties
544k views
Laatste bericht
1k reacties
1.895k views
Laatste bericht
47 reacties
68k views
Laatste bericht
Werken...
X