Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Marlous Dirks

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Prikkelend Plaatje
    Klik om te bekijken
    Reageer

Misschien is er geen ruchtbaarheid aangegeven omdat haar naam de gemiddelde Nederlandse man waarschijnlijk niets zegt.
    Reageer

Ik had er ook nog niks over gehoord, en het staat ook pas sinds vanmiddag op de site van PB (paar mooie foto's ook trouwens . Maar dan lijkt het er toch op of pb het tot vandaag geheim heeft willen houden, want normaal hoor je zoiets veel eerder (ook bij andere minder bekende BN'ers, zoals Escha). Waarom PB dat doet is me echter wel een raadsel, want dat is natuurlijk zoals Kanus al zegt niet goed voor de verkoop.
    Reageer

Oorspronkelijk gepost door hannes791 Bekijk bericht
    Ik wist het niet. Mss is het PB eindelijk eens gelukt om iets leuks geheim te houden
    "Iets geheim" houden is totaal anders dan "iets uitlekken"

We worden tegenwoordig bijna verplicht om al die reclame op TV te zien.
    Er komen van alle soorten technieken om het ons onmogelijk te maken om geen reclame meer te zien op TV en op PC. Ik heb al jaren op mijn brievenbus NEE-NEE stickers om al die reclamezooi te weren. Als je in een winkelcentrum loopt dan kan je al die ( in neon) reclameborden niet missen.
    Kortom ....als men iets verkopen wil, dan moet je dat van de daken schreeuwen om daar nog bovenuit te komen....en dan zal PB dus nu een andere visie hebben ?

Het domste wat PB dus kan doen is het muis en muis stil houden.
    Alleen mensen die een abo hebben zien dan plots dat er een BN'er is staat deze maand, als ze tenminste de tekst lezen want veel mensen kennen haar niet eens om haar als een BN'er te herkennen.
    Maar goed dat er dan nog op Inet ( zoals Mokkels) op het allerlaatste moment aandacht voor is...kunnen ze een paar blaadjes meer verkopen.
    Aangepast door Kanus; 9 oktober 2014, 15:18.
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
12 reacties
9k views
Laatste bericht
960 reacties
1.777k views
Laatste bericht
10k reacties
17.856k views