Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.
Foto's van Nederlands Dames Handbal Team
Opvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door stoerebink Bekijk berichtTja, de hype lijkt me nu wel weer voorbij, dus lijkt me dat deze draad een stille dood zal sterven! Er staat nu welgeteld 1 geposte foto in....
Prikkelend Plaatje
Klik om te bekijkenPrikkelend Plaatje
Klik om te bekijken
.
- Aantal bedankjes 4
Reageer -
Tja, de hype lijkt me nu wel weer voorbij, dus lijkt me dat deze draad een stille dood zal sterven! Er staat nu welgeteld 1 geposte foto in....
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door jowyams Bekijk berichtBeetje kort door de bocht vader, het interesseert mij weinig als mensen mij in m'n blote kontje zien, daar reageerde ik op. U gedraagt zich net alsof wij de dames hebben gefilmd, ik kijk alleen graag naar vrouwen en als dat naakte vrouwen betreft houdt ik mij aanbevolen. Dat u andere direct als droeftoeters bestempelt zegt meer over u dan ons, jammer.
Reageer -
Oorspronkelijk gepost door Ome Pieter Bekijk berichtOme Pieter is niet voor niets lid van een forum waar foto's van dames op geplaatst worden. Maar hij is niet overmatig geïnteresseerd in stiekeme filmpjes, zoals andere leden dat duidelijk wél zijn.
Je kunt een mening hebben over het wel of niet tonen van dit soort 'leaks' maar het maakt het er niet ranziger op. Die typering past meer bij andere beelden.
Er zijn sites genoeg die al jarenlang succesvol draaien op het ****** segment. Dat is niet voor niks lijkt mij.
Het gaat nu om 'bekende' personen en dan is het ineens ranzig?
Reageer
Updates
Opvouwen
Topics | Statistieken | Laatste bericht | ||
---|---|---|---|---|
960 reacties
1.777k
views
|
Laatste bericht Vandaag, 18:15 | |||
10k reacties
17.856k