Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Katja Schuurman

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Katja Schuurman

Bij hoge uitzondering even de bezem door de thread gehaald. Iedereen mag een thread openen in het Onzinforum om bepaalde bijkomende discussies aldaar voort te zetten.
    Reageer

Check ff filmpjes van nederlandse mokkels. Heb ik het interview met BvD gepost. Niet zulke hele goede kwaliteit maar goed genoeg om de discussies wat meer grond te geven!
    Reageer

Kingbee schreef:
    Rubster schreef: mmm ja ze is een meester in sexy kijken, daar kick ik wel op maar verders ze errrrrrrrrrug niet slim
    toch slim genoeg om lading van die rot euro's op bankrekening te laten zetten door de gasten van pb : )
    Om het geld hoeft zij het toch niet meer te doen.....

Ze kan zo de tweede Coby van Nederland worden, maar dan andersom Who wants to mary a playboy star (nou ikke wel
    Reageer

Vic2 schreef: Dat is complete onzin. Katja is als actrice voor die film betaald. Dat heeft niks met de kaartjesverkoop te maken.
    Mee eens! Katja heeft gewoon een vast bedrag gekregen voor de hoofdrol v/d film, zeker ook omdat ze uit de kleren gaat. Stel je voor dat geen hond naar de film gaat, dan zou ze nog minder krijgen dan voor de PB shoot, denk 't niet!
    Reageer

Vic2 schreef: Ze is geweldig slim. Wist alle vervelende vragen netjes weg te lachen, was de enige die een zinvolle vraag voorlegde aan die pvda man.

En dat gedeelte met dat ben ik niet dat is Tera(of zoiets) Ga ik er toch van uit dat ze er met zichzelf niet uit was of dat ze zich toch schaamt....
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
4k reacties
8.763k views
Laatste bericht
30 reacties
12k views
Laatste bericht
292 reacties
980k views