Aankondiging
Opvouwen
Er is nog geen aankondiging.

Foto's van Heleen van Royen

Opvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
Clear All
nieuwe posts

RE: Heleen van Royen

G-Rard schreef:

Of Katja en Bridget hun borsten eerst "lelijk" vonden denk ik niet, maar waarschijnlijk wel "te klein". Maar goed iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over. Ik vind een operatie in ieder geval nooit nodig.
    Dat ben ik wel met je eens G-Rard. Misschien is het bij bekende vrouwen ook nog eens zo dat ze zelf misschien best tevreden zijn over hun borsten, maar dat ze hopen dat een grotere boezem een bijdrage zal leveren aan hun
    succes, populariteit etc. Misschien gaan ze ook uit van de foutieve aanname dat mannen per definitie de voorkeur geven aan grotere borsten. Alsof een vrouw grote borsten moet hebben om leuk gevonden te worden. Dit is natuurlijk niet zo.

Verder kun je je afvragen wat de zelfperceptie is bij zo'n vrouw (voor wat betreft het uiterlijk). Als ze topless voor de spiegel gaat staan en haar eigen (nep) borsten bekijkt. Ziet ze dan de werkelijkheid (dat het in 99% van de gevallen erg kunstmatig uitziet) of denkt ze dat het er geweldig uitziet en geloven sommigen zelfs dat niemand het verschil kan zien?
    Reageer

Kanus schreef:
    Dus b.v. Katja S en Bridget M. hadden voorheen (in hun eigen ogen) lelijke borsten,
    maar die hebben ze (in mijn ogen) nu nog, terwijl ze er zelf "waarschijnlijk" tevreden over zullen zijn, of juist niet !!!....want dat zullen we nooit te weten komen wat hun echte gedachten hierover zijn.
    Ik denk dat Katja voordat ze zich liet opereren dezelfde borsten had als haar zusje Birgit nu heeft en die zijn (in mijn ogen) veel mooier dan die van Katja.
    Of Katja en Bridget hun borsten eerst "lelijk" vonden denk ik niet, maar waarschijnlijk wel "te klein". Maar goed iedereen heeft daar natuurlijk een andere mening over. Ik vind een operatie in ieder geval nooit nodig.

Hier staan de foto's van Heleen trouwens allemaal in een mooi en makkelijk overzicht.
    Reageer

Peterceleb schreef:

maar mooie borsten zijn nou eenmaal mooi en lelijke borsten zijn nou eenmaal lelijk.
    Ja....maar wat voor de één mooi is, is voor de ander lelijk.
    Dus WIE bepaald dan wat mooi of lelijk is?????
    Met andere woorden: jou stelling gaat dus niet op want grote siliconen borsten vind ik b.v. niet mooi en die van Heleen zijn weer 'aardig' om te zien, al ken ik ze van andere babes die nog weer mooier zijn.
    Terwijl andere mensen hier dus weer heel anders over denken.

Feit is wel, (stof om over na te denken ) dat de vrouwen met siliconen hun originele borsten zelf NIET mooi vonden anders hadden ze deze jongens nooit voor veel geld laten opspuiten met siliconen troep of andere middelen.
    Dus b.v. Katja S en Bridget M. hadden voorheen (in hun eigen ogen) lelijke borsten,
    maar die hebben ze (in mijn ogen) nu nog, terwijl ze er zelf "waarschijnlijk" tevreden over zullen zijn, of juist niet !!!....want dat zullen we nooit te weten komen wat hun echte gedachten hierover zijn.
    Reageer

Hannez schreef:

Dus kleine borsten zijn bij voorbaat al niet mooi? Of alleen deze toevallig niet?
    Ik denk dat de reden dat haar borsten niet zo mooi zijn niet komt door het formaat, maar door de vorm. Ze lijken namelijk te hangen, maar dat komt misschien ook door haar houding?
    Toch ben ik het ermee eens dat het altijd nog beter is dan plastic.
    Ik vind het moedig van haar dat ze dit heeft gedaan.
    Reageer

Peterceleb schreef:

Niet alleen de borsten, maar mooie borsten zijn nou eenmaal mooi en lelijke borsten zijn nou eenmaal lelijk.
    Dus zij bepalen gedeeltelijk of iemand wel of niet mooi is. Zeker als je in je blootje staat.
    Dat is het zelfde of je mooi haar op je hoofd hebt of niet!
    Dus kleine borsten zijn bij voorbaat al niet mooi? Of alleen deze toevallig niet?
    Reageer
Updates
Opvouwen

Topics Statistieken Laatste bericht
292 reacties
979k views
Laatste bericht
712 reacties
922k views
Laatste bericht
1k reacties
5.115k views